stress

Har inte gjort någonting idag, och har ganska mycket ångest över det. Har en extremt lång lista på allt som måste fixas innan lördag, så vet inte hur jag ska göra. Har gjort lite idag, och så får jag fixa massa imorgon. Fattar fortfarande inte att valpen ska bli min. Känns som en sjuk dröm. Jösses<3

HURRA!

JA MÅ JA LEVA,
JA MÅ JA LEVA
JA MÅ JA LEVA UT I HUNDRADE ÅR!!!!!!!!!!!!!!!

Vill helst inte leva i hundra år men hihi<3 Jag vill förkunna att Niklas och Alex är officiellt sämst. Påminnde dem senast igår, men de har fortfarande inte grattat mig.. Olle och Nadja får också skäll :P ( ger er onda ögat ! )

ska nu ringa till gunnel och sjunga, tror hon också glömt! hihi<3

Blue

Fyller år om två dagar. Om två dagar blir jag arton..

Är egentligen glad. Men just nu är jag för förvirrad. Allt förändras just nu. Det är inget som var som förut. Hatar när sånt händer. Skulle inte ha något emot att allt var som det en gång var. Rutiner äger^^ Men så funkar inte livet. Hatar det..



R.I.P<3<3<3

*snyft*

Vill inte att något ska ändras.
Vill frysa tiden.
Frysa livet.
Låta det vänta några månader.
Så du kan andas med mig.
Andas i samma takt igen.
Se samma saker.
Uppleva det tillsammans.

Men det går inte.
För allt ändras.
Inget är som det var.
Varken du eller jag.
Och inget kommer bli som förut.
Hoppas det blir nästan lika bra..

Första intrycket!!

Hur kommer det säg att vissa männsikor står man inte ut med? Vad är det som gör att innan du pratat, innan du ens sett vissa männsikor så vet man att det inte kommer funka. Och sen när man väl vträffas uppstår något som nästan är hatist.. Vad är det som gör det?
Första intrycket är något som inte går att strida emot. Det säger allt, gör allt. Så enkelt är det. Men att till och med första orden man hör om någon kan ha så stor betydelse. Är det bra? Eller är det dåligt? Jag vet inte, önskar jag visste. Men helt ärligt så bryr jag mig inte såå mycket^^ Vet bara att vissa, en viss kanske två, ^^ pesoner kommer jag aldrig vara trevlig mot!! hihi


valpvalpvalp

hihi<3 Igår åkte jag, Gunnel, Jonis och Johan upp till Kil Värmland för att träffa min valp för första gången !!
  Vi började åka klockan halv elva på morgonen och vi kom fram vid två. Jag var ganska så hoppig, men försökte vara lugn.
  När vi väl kom fram och gick in i huset möts vi av mamma, som är blanding mellan japask spets och pappillon, som står och skäller på oss. Och efter tre sekunder kommer tre ursöta valparspringandes för att hälsa. Jag blev chockad för att de var så små, typ stor som en sko i storlek38-39 !! Ska visa en bild som visar varför jag jämför dem med skor!!

Men i alla fall så satt jag i 1,5 timme och var i himlen. Min lalla tik var det sötaste som någonsin satt sin fot på jorden. Ska lägga upp bilder imorgon<3 Hon var helt gudomlig. Sen efter 1,5 timme så var det bara att vända och åka hela vägen hem igen^^ hihi För mig var det lätt värt! (A)

Nu är det tre veckor kvar tills att jag får hämta henne! Så nu måste jag hitta en bädd, sele och allt sånt som jag måste ha! Lite panik men det är okej !!

Sol vind och massa massa vatten

Undrar ibland varför allt händer på samma gång. För i mitt liv är det så att allt händer på samma gång. Och det är inte för att jag skjuter upp saker, utan det bara blir så.
   Nuhar jag i alla fall köpt hund ^^ Hon är jättesöt, en blandning mellan japansk spets, papillon och border collie. Kan helt enkelt inte bli bättre. Men i samma veva så har jag fått världens infektion i kroppen. Och så jobbar jag. Så börjar klockan sju varje dag. Är helt slut.

Saknar er, mina vänner. Har inte haft tid eller ork att höra av mig. Men om ni inte gör något nästa vecka, så hör av er. Jobbar min sista vecka nu!! Jippi.

Valpen kommer hem  2: a augusti, dagen innan mitt kalas :) Så ni som kommer till det kanske får se henne ^^ <3


Vilken dag

Sitter på pappas kontor. Det är 35 grader ute. Jag är förskyld. Det är hårt att jobba.

RSS 2.0