Här blir vi ett

Bara för att texten är helt underbar<3 Och för att jag saknar Sarah.

För du är vår Gud
den enda som är.
Du är stor
men ändå nära.
Du har gått min väg
och du gör mig ren
du helar mig Gud.

Och jag är din,
och du är allas.
Du är här med oss
och här blir vi ett.

Verkligheten attackerar

Jösses. Förstår inte varför alla är så bittra. Okej, jag har varit bitter en tid, men det kan vi glömma ^^ hehe
Nej men helt ärligt så är det så mycket jobbigare att gå runt att vara bitter än att vara runt folk som är bittra. det tar så mycket energi att vara arg på folk att jag helt enkelt inte orkade. För det är lönlöst!

Ville bara ge en eloge till Isolde när jag ändå är igång. Starkare människa får man leta efter. Seriöst, folk hakcar på henne konstant men hon bara skakar på sig och står kvar. Jösses! :D

Spelreglerna ändras

Nu ska tydligen jag plus några andra dela med oss av solona eftersom att det är orättvist hur mycket vissa har fått och hur lite andra har. Vet inte vad jag blir mest upprörd över, att spelreglerna ändras eller att någon har lyckats klaga sig till mer roller. GAHHHH


Måndagen med stooort M

Idag fick vi reda på rollerna till musikalen. Vill inte avslöja dem, för att Sarah läser och tror att folk vill berätta själva^^ Jag fick i alla fall inte huvudroll. Men ska sjunga massa småsolon. Bland annat ska jag sjunga den delen i Seasons of love som är JÄTTE LJUS OCH SVÅR. En svart stor kvinna sjunger den delen i musikalen, jag är liten och vit. Jösses..

Hahaha^^ Aja, får väl överbevisa Annica. hon sa förut att jag aldrig skulle kunna klara av det, så jag måste bara kämpa.
Har ääven fixat gehörslektioner med Bosse, och ett extra prov för att se vad jag behöver träna. Jippi! ( varför kan jag inte bara vara tyst?! ) haha

Saknar Sarah, men vi hörs nog snart igen^^ hiihi

Lördag

Hade en sjukt underbar dag igår. Den kunde liksom inte blivit bättre. :) Pratade med Sarah, gick på promenad med Siri, umgick med Gunnel och Hanna, Olle bakade kladdkaka, Niklas och Alex och Kakan och Denniz kom över och vi tittade på film. Dock så somnade jag men det gör jag ju alltid (A) hehe<3


<3

Jag är typ sjukt. Med typ så menar jag att min hals gör ont :( (a)
Har precis varit på fältet med Ablah, Robin och Siri och Gunnel. det var fett mysigt. Kunde inte haft det bättre. Jo kanske om jag hade fått god mat. Då hade det varit mycket bättre^^ men ska äta nu^^ så  det kommer bli bra (a) heheh<3

Saknar Sarah btw. Tycker att du kan komma hem.. Och jonis också. Men men^^ de hatar mig.. :'( hahahahaha

<3

Just nu är inte allt super. Allt är faktiskt ganska jobbigt. Men det finns en person som lyser upp min vardag. Lätt den bästa vännen man kan ha, orkar inte säga hans namn, han vet nog vem han är^^, men han får mig alltid att må bra. Hur arg jag än är, så skrattar han bara åt mig och då kan jag inte hålla mig^¨ ser själv att jag är sjukt barnslig så då garvar jag också^¨ Lätt bäst i världen just nu<3

RSS 2.0