Jag är jätte glad!!!

Jag pratar med Sarah!!

Jag är glaaad!!!!

klutt

sarah nu fick du din dikt<3 Tyckte att jag fick med allt.
har inte sett horton eller spirited away på typ år. Måste göra det.

Känner mig inte hemma i mitt eget hem. Men det löser sig. bara ett år kvar. Tiden går fort när man har roligt^^







Jävligt synd att jag inte har det.. ^^

SARAH

Känns som allt bara var en dröm
en fantasi.

en fantastisk sagovärld.
där rosa enhörningar springer omkring.
där bajset är blått och luktar smultron.

känns som det var en annan värld när du var här.

när du var nära.

en tid då alla problem var små.
då regnet var varmt och milt.

nu faller dropparna tunga.
jag skriker för döva öron.

kämpar mot stormen.
lönlöst.

lika bra att släppa taget.
virvla med vinden.
för vår väg är redan bestämd.

det finns ett syfte med oss.

bara för att vi inte ser det beyder det inte att det inte finns.

Älskade vän.

en dag möts vi igen.
vinderna kommer bli varmare.
våren kommer tillbaka.

snart så.
snart försvinner den eviga hösten.

frågan är bara.
hur snart är snart?
hur jobbigt är jobbigt?

Dagen D

saknar min pojke..
saknar hans kramar.
hans kyssar.

hans kropp mot min.
alldelles nära.
tätt intill.

Bara elva dagar.
en evighet.
men ändå,
bara ett andetag.

Längtar.
Saknar.
Önskar.

Snart så.
och när den tiden kommer,
då vill jag att allt ska stanna.

Men då kommer det gå smärtsamt fort
vara över innan jag hinner tänka
innan jag verkligen verkligen njuter.

Älskar dig mest av allt<3

51%

249 dagar<3<3

för alltid


tackar

Skulle skriva kontrakt med nanny.nu idag, och syster skulle vakta siri. När jag vaknar halv åtta är jag inte säker på att hon är hemma. Och när jag kollar så visar det säg att hon inte är det. Fick panik, och sprang runt som en höna. Tillslut så kunde pappa vakta henne en stund, då var klockan halv tio och jag fick panik. Var tvungen att fixa papper och sprang runt som en yr höna. Men kom i tid i alla fall och hade med mig allt. Utom telefonen (A) hihi

Tack och lov att min pappa är bäst<3

snälla sluta

Vet att jag är patetisk.
Vet att jag bara är trött.
att imorgon kommer vara en ny dag.

jag vet att det finns de som har det så mycket sämre.
attt jag egentligen inte ska klaga.

Jag vet att jag är martyr.
att jag gör mig själv till största offret.
Jag vet att jag måste skärpa mig.

Jag vet...

vad jag inte vet är varför jag inte kan sluta. Varför jag inte vakna ur min patetiska självömkan och gå vidare. Det är inte så att jag aldrig mått så här dåligt. Inte som att jag inte har någon som bryr sig om mig. det har jag. har min familj som är med mig på dagarna. De som finns där i ur och skur. Som tvingar mig att äta, lagar mat åt mig och umgås med mig. Men för någon anledning klarar jag inte av att ta mig ur min självömkan. Skäms över mig själv. Hur jag är, men vet inte hur jag ska ändra mig..

Jösses

Klivet går vidare

ett helt lov har paserat
ett helt liv.

känns som det i alla fall.
inget är som det var förut.

Men det kanske är bra..
för det är så det måste vara.
man kan inte stanna i samma spår,
leva samma liv.

men jag kommer sakna det.

kommer sakna min trio plus en<3<3 nu blir det en trio. bra, men inte perfekt<3

hallå

Har jag egentligen missat något?
det är frågan jag ställer mig. För ibland känns det som det. Jag har missat en hel jävla sommar. Missat allt det som alla andra sett. Allt det som de har hört, som de kommer skratta åt. Alla internskämt allt det roliga. Men är det något att sakna? Är det något som jag egentligen vill ha? Jag vet inte. Har ångest, för vill inte byta med det jag har. Ser hur tiden snurrar förbi. Hur den tar slut. Som hur man vet att näsomhelst kommer filmen vara slut.

Frågan är om filmen har ett Horton slut eller ett bajs slut..

Att älska

Ordet älska har en såå stor betydelse. Tänk att ett ord kan ha den kraften. Att vi har gett ett ord all den makten. Helt sjukt. Du kan krossa en männsika genom att säga tt den inte är älskvärd. Att du inte längre älskar den. Och på samma vis kan du lyfta en person mot himlen om du gör tvärtom.

Det är svårt att älska någon. Det är svårt att älska när någon är nära. Så hur fan klarar man av att älska någon som är långt bort?!
Hur fortsätter man älska någon som valt att försvinna bort? Hur kort, långt det än är.. Hur älskar man någon som inte vet allt, inte ser allt och hör allt med än.. Hur?!

idag

Idag började bra. Vaknade sex av siri, hon hade kissat på golvet, så jag torkade upp det och sen gick jag och lade mig bredvid Jonis igen. Och så sov jag till sju. Då kom mamma upp med Cajsa och dagen började. När klockan var elva gick vi ut med hundarna och satte oss i en park och satt där. Jag och jonis läste, siri sprang runt och var kaxig och cajsa sov. När vi kom hem somnade siri och sov fram till typ halv fem. Sen var hon vaken och nu sover hon igen, klockan är halv sex. hihi<3 sköönt

är trött i själen men annars mår jag bra. Annica och Jonis är att tacka för det, att jag mår bra alltså<3 Min pojke flyttar om 13 dagar. Vill inte tänka på det. Lite för jobbigt för maddes bästa..

trött

Siri har bestämt sig för att inte låta mig sova^^ trevlig vovve :P

Var hos vetirinären nyss, och siri somnade i väntrummet. Jag bär in henne till veterínären, och hon sover genom hela besöket. Hon sover när han undersöker henne, när hon får spruta. Hon vaknar till och skriker när hon chipmärks, men sen somnar hon igen^^ Min hund är bäst<3

RSS 2.0