Varmt..

Jobbade min första dag idag. det var faktiskt najs. Förra året var jag ensam, men nu jobbar även en kille som heter Gustav. Han är ifrån Lidingö^^ hihi
Gick bra på jobbet, men trodde jag skulle smälta. Förstår inte riktigt vadsom har hänt med klimatet. Blir kokt. Ska snart träffa Nannicen och gå en promenad. Kommer typ bli så att vi stannar i skuggan^^ hihi <3<3

IKEA!!

Har gjort om i mitt rum så i lördags åkte jag med Kakan och Nicke till IKEA. Det var awesome ^^ Nicke var sötast i hela världen, och tog rollen som packåsna. Blev väldigt chockad när han helt plötsligt tog min väska och började gå, men vad ska man göra (A) hihi  Kakan agerade smakråd ( kan tillägga att Kakan har beslutångest ^^)
  Handlade fett mycket, och Kakan och Nicka tjafsade hela tiden. Som två småbarn typ. De tyckte det var jätte kul, jag mindre glad efter 4 timmar ensam med dem^^  Men men ^^
   När vi kom hem så grillade Nicke, medan jag, Kankan och Jonis tittade på Transformers 1:an. Jag blev kär i Bumblebee<3<3 Efter middagen och filmen så var så nördiga att vi hade bokat bilkjetter till tvåan ^^ så den såg vi på bio. Sen gick jag hem och sov^^ hihi

Vilken dag

Jösses, är helt slut. Har hänt saker hela dagen^^
Vaknade klockan sju, av att min pojkvän fick damp för att solen lös i hans ögon. Han var jätte trött, och hade varit vaken i flera timmar, så han var helt förtvivlad, och jätte söt. Lyckas lugna honom ( efter att ha försökt somna om, men han var för jobbig^^ hihi) så precis närhan har somnat så kommer min mamma in och letar efter sin 500 ^^ LOL

Sen sover vi i alla fall till 10, då mamma kommer hem med sitt "barn", eleven hon arbetar med, och jag vaknar med ett ryck, sätter på mig lite kläder och möter dem i dörren. Ungen är klockren och springer runt och springer in till Jonis då jag och mamma drabbas av panik, men han vaknade inte.

Sen så började vi möblera om i mitt rum ( jag och Jonis) och vi grovstädade. Efter det så åt vi lunch, sen gick vi upp och beställde färg, den får jag imorgon och då ska jag måla^^

Efter det så ringde jag hundstallet och vi ska dit imorgon på intervju ^^ IIIIEE :D:D:D Lycklig Madde !!!

Och sen har jag skurat, tagit ner hyllor och fixat så jag imorgon kan sova länge<3

Är jätte trött och ska sova snart<3


Kaka

Fick cravings för mcDonalds, så min pojkvän är och köper det nu (A) hihi
Har hittat två hundar som jag och mamma skabesöka och kanske adoptera. En 4 årig Tollare Castor, en 2 årig Border, golden blanding , Sixten och sen Bill, en 3 årig blandning mellan golden, schäfer och rottwailer ^^ Vi får se om jag kan få någon av dem. Hoppas jätte mycket. Speciellt på Sixten.

Midsommar

Firade midsommar i Malmköping, med Gunnel, Hanna och Bengt. Och Robin, Ablah, Blåklint och Annan förstårs ^^ Det var fett mysigt, som vanligt, lite trist att det vräkte ner regn hela tiden ^^

Firade midsommar helt utan alkohol, men ibland kunde man undra om någos spetsat colan med något^^ Det var roligt
<3

Nu ska jag ut och springa med Kakan.
Jag kommer att dö en smärtsam död..
Ha ett bra liv

Rent

Maadde och Nannicen tittade på Rent, gick promenad mitt i natten.

Det betyder helt enkelt att det är Sommarlov (A)

Pälskar dig Nannicen<3

Sommarlov

Jösses.. Har lov nu, och nästa år då är jag antagligen arbetslös vid den här tiden. Har i alla fall inte lov  :P

Känns fett skumt att tänka på det. JAg har ett år kvar, sen är det slut. Sen måsta jag välja vad jag vill bli. Och inte som med gymnasiet när man kan ändra sig, måste välja smartr. För om jag väljer en utildning som kostar, då har jag inte råd att ångra mig..

Folkhögskola äger ^^

Och även om jag valt rätt, är det valet rätt om 10 år, eller om 30 ?? Orkar inte att jag vid åldern 17,5 ska ta ett så stort beslut..

bajs bajs bajs bajs bajs bajs

<3 bajsbajs

Sitter hemma hos pillipill. Hon är i duschen, vi har köpt tröstkläder.

Jag är troende. Men ibland så tvivlar jag så sjukt mycket. Gud är en sadistisk jävel som testar sina troende hårt. Och det är så sjukt jobbigt. Ibland vill jag slita huvudet av honom och skrika på honom. Be han att sluta testa mig. Men det lär han inte göra, de man älskar mest är de man straffar mest brukar man säga.. Eller okej, jag tänker så för att det är lättare ^^

Och hur jag vet att Gud är en han? För det anar jag att vissa sitter och stör sig på. Men det vet jag, för att ingen kvinna skulle vara så grovt sadistisk som Gud är. Vi har inte det i oss^^ hahaha



Jag vill att alla som läser det här ska stanna upp en stund. Stanna upp och tänka. Fungerar ditt liv? Är du lycklig? Stanna upp och tänka på allt som betyder, på alla som gör ditt liv bättre. Och säg det till de, för man gör det allelles för sällan.. I alla fall jag.

Men jag har mina änglar, ni som på något vis har räddat mitt liv. Behöver inte nämna era namn, ni vet. Och jag vill tacka er<3 Utan er vore jag inget<3

hihii

Kan meddela alla att jag´såklart menade veckan när skolan slutat, vilket jag tror är 25 (A)

Min pojkvän ska btw flytta till skåne ^^ hihi <3

<3

FÖR JONIS HAR TAGIT STUDENTEN
FÖR JONIS HAR TAGIT STUDENTEN
FÖR JONIS HAR TAGIT STUUUDEENTEEEEEEEN

FY FAN VAD HAN ÄR BRA!!!!!

Tänkte bara meddela att min pojkvän tar studenten idag<3 Ska lägga upp bilder sen <3


Och enbart för att jävlas med Sarah och sprida det:

vecka 26 så måste alla vara hemma, som vill vara med på Sarahs present. Prata med mig om ni vill veta detaljer ^^

Det är synd om mig.

Sov som sagt inget i helgen, och nu har jag vaknat upp med feber, ont i halsen, täppt i
näsan och nackspärr.

Det som gjorde min dag lite bättre är att Annica har ögoninflamation^^ hihihi, hon kan inte se^^ hihi

Och att jag Annica och PIllis vann Naturkunskap tävlingen (A)

VI ÄR BÄST!!

Min helg, för alla som vill veta

Som sagt så åkte jag till MAlmköping för att stå på marknad med Gunnel ( Sarahs mamma) och Hanna ( Gunnels kompis). Fick inte så mycket sömn i helgen, men det var lätt den bästa helgen på länge. Blev nattad av Gunnel och matad av båda. Men ändå så fick jag dalta med dem ^^ hihi, lätt värt.

Kan meddela att jag har träffat alla Sarahs "syskon". Hahaha, vet inte hur jag ska förklara så ni förstår. Men det är i alla fall Gunnel och HAnnas gosedjurssamling. ^^ De är inte bara gosedjur, utan har personligheter och är helt underbara^^

Lätt värd helg<3

RSS 2.0