Galna professorn

Tänkte ta tillfället i akt och berätta om Jonis hund Freddie.Han är en femårig svart cockerspaniel. Extremt sötoch extremt knasig. Han får ibland tokfnatt och rusar runt runt, upp i soffan och hoppar med benen ut och öronen flaxandes. Vi kallar honom superhunden^^ hahahaha extremt kul, men det roligaste är att han är extremt svartsjuk.
   Tex. om jag och Jonis är ensamma med Freddie så får absolut jag och Jonis inte kramas. Då blir han jätte arg. Speciellt när vi för någon dag sen stod och kramades och Jonis börjar retas med Freddie, och säger att han inte får någon kram. Freddie blir så sjukt sur och går jätte argt iväg. Faktiskt väldigt roligt meden cockerspaniel som försöker se arg ut^^ HAhahahaha

Älskar båda två<3


Mjao sa grisen

Har precis kommit hem till Jonis från Sälen^^ Var och åkte skidor med pappa i Lindvallen, var bra åkning lite som sorbet men det var mysigt. Föreställde mig att jag åt sorbeten och blev väldigt glad.. Har varit utan socker liiite för länge^^ Sen titta vi på Tobbe trollkarl vilket var extremt kul, jag och pappa skrattade lika mycket som barnen (A) Sen idag ( söndag) red vi islandshästar. Det var supermysigt och jättekul. Kommer inte ihåg vad min häst heter men den var som en tornado^^ Väldigt roligt. HAr haft en mysig helg, synd att jag missade idol bara. Men men, tar det nästa år. Nu ska jag pussa på min pojke^^ Yeay

Lysande måne

Är trött. Har varit trött i en vecka. Trött på fok, trött på livet, trött på skolan trött på allt. Speciellt trött på mitt ex som precis tog upp en konversation med mig på msn. Jösses, låt mig vara. Usch.. Kan ingen få honom att sluta prata med mig.. ^^

höhö, förlåt annica för att jag inte lyssnade på dig^^

Aja, klivet går vidare som jag felskrev smart en gång. Älskar dig Pillis, tack för att du finns.
Btw Nadja, Büshra, Klara, Annica, Pillis jag hela det blå laget plus halva röda. Ni var fett duktig idag<3 Lätt värda en guld medalj<3<3

18/3 13/4

Hihi.. Lite påminnelse till mig själv^^ Ni som verkligen vill veta fråga^^ Inget barnvänligt så att säga :P

hahahaha

Älskar livet ibland. Har tillbringat dagen med att diskutera tro och ätit MASSA frukt med Nannicen. Helt underbart, har fått lyssna på massa jazz och planerat en resa till vita stränder, solstolar, turkost hav och mysiga fruktdrinkar med paraplyer^^  MUMS <3

Livet är bra idag. Älskar Jonis bara så att alla vet<3

Levande robotar

Har kommit på vad jag önskar mig i artonårspresent:
en dator
ett jobb
en hund

Ni som inte har råd/lust att fixa det har fria händer^^ det är vad jag önskar mig, ni andra får gissa ^^
hahaha

Har haft ett fett djupt påsklov.. För någon anledning har jag reflekterat över döden, och allt sånt skit. Helt olikt mig och helt onödigt.. Ska försöka sluta men det går inge vidare. Har även funderat över vänner som alla andra på jorden. Det jag dock förundras över är att vissa sätter sig över andra människor. Och säger att de är dåliga vänner med mera. Och jag menar det gör ju inte saken bättre.För de vänner som man då råkar kalla dålia, men som inte är det tar kanske åt sig. Och blir dåliga vänner.. Bara en liten teori..

Men men, imrogon börjar skolan^^ Jippi..


Damp i 3 hjärnceller

Får damp i hela huvudet. Ni som inte vill läsa emoinälgg där folk klaga. Sluta läs.


Jag vet inte ens vad jag klagar på. Har egentligen inget att klaga på. Folk dör överallt, förlorar familjemedlemmar i tragiska sjukdommar som canser och aids. Har svåra missbruk som de fajtas med, blir misshandlade, våldtagna. Och här kommer jag. Känner mig lämnad och övergiven, fast jag inte är det. Kanske är det grejen med att dela upp sina vänner. Att värdera dem olika... Vet inte om det är gjort men känns så. Visst alla olika, men alla lika? Bra grej att visa för alla att du älskar någon mer. Bra gjort.. Seriöst blir tokig.. Men tack för att jag inte längre tänker på henne. Btw så är hon snart hemma. Ännu mer damp i hjärncellen... Liten flicka tokig. Liten flicka galen... Tre små ord. Tre nya ord...

Ni fattar ingenting va?!

inte jag heller...


Vet bara att jag känner mig övergiven och lämnad. Kände exakt samma känsla för över ett år sen.. Och då hatade vi honom tillsammans.. Men inte i år..


Trevligt ni som klarade av att läsa till hit.. Förlåt om ni inte förstod så mycket. Men tids nog kanske ni gör det ^^ Idag är det långfredagen så alla kan ju ta det lite lugnar i idag. Tänka mer än de brukar och stanna upp. Andas till skillnad ifrån andra dagar. Nu ska jag ta hand om en ledsen valp.

Vackra fågelsång

igår firade jag älsklingen med hans släkt ( han fyller 19 den 18/4 ) och innan dess vaktade jag Kisha. Kisha är en fyra månader gammal parson russel valp som ärv ärldens sötaste. Hon är nog den mysigaste valpen någonsin, förlåt abla.. ^^
   Dagen börjar med att vi vaknar jätte tidigt jag och älsklingen av vovven och bestämmer oss för att se på film. Så vi tre kryper upp i soffan och ser på sex and the city the movie. Helt underbart. Hon låg som en boll på oss hela tiden och det var underbart. Sen gick vi ut på prommis och sen tänkte jag och älsklingen ta en mysig dusch. Det gick inte för att Kisha kunde inte vara utan oss. Så vi fick ha henne i badrummet precis nedanför badkaret och fick skynda oss. men men.
det var mysigt <3
   Sen åkte vi till älsklingen och åt grillatt och efterrätt. Träffade hans mormor för första gången. det var en lyckad dag/kväll.

Idag ska jag och Kisha ha myskväll. Tog med mig pochahontas och Spirit ifrån älsklingen, har även köpt jordgubbar. Kan det bli bättre? ^^


Sol utan värme

Tänkte ta mig tiden att beskriva hur mycket jag älskar min älskling. För jag vet att jah kommer dampa på honom här på bloggen och då vill jag att ni ska veta hur han alltid är egentligen ^^

Min älskling är nog så nära den perfekta pojkvännen man kan komma. Han har liksom allt. Och det han inte har, är han villig att skaffa bara för att få mig nöjd. Han har ett utseende som får mig att tappa andan med en charm som får vem som helst på fall. Hans leende får mig att smälta varje gång och han får mig att känna mig trygg. Vad som än händer, så länge vi är tillsammans.
   Har även övat upp honom så han snart är telepatisk ( eller jag typ) vilket gör att han ibland bara fattar. Det funkar dock endast när man inte vill det, och aldrig när man vill.. Men men man kan inte få allt (A) Min älskling är också den som köper mat åt mig och kommer med den till mig för att jag inte har tid/ork/lust att fixa det själv. Han är den som alltid säger hur vacker och underbar jag är.

Älskar honom<3 Mest av allt<3
  Så nu vet ni det. Så om jag någon gång får damp för att han inte älskar mig, säg då till mig att läsa det här inlägget. Så kanske jag kommer fram till att han älskar mig.. i alla fall lite (A)

Kärlek utan kramar

Hade en utan världens underbaraste men ändå väldigt smärtsam kväll.. ^^
   Jag och Pillis fick benen epilerade och vaxade av Frida. Såg ut som en apa innan och nu ser jag ut som en salami på benen (A) hahahahaha. helt underbart<3
   Jag och Pillis skrek som djur och Pillis fick damp och blev hysterisk av lycka för att vi skrek. Så vad kan man säga?! Det var helt enkelt perfekt<3<3
   Vi gjorde även middag tillsammans, pratade killar, och sex och hade det fett mysigt. Jag och Pillis fick fett mysiga sextips av experten frida (A) hihi. Lätt jag ska hem till älsklingen och öva<3<3

Organiserat kaos

Klockan är fem över sju just nu, eller exak är den 7 minuter över 7. På morgonen, jag har lov..
Så varför är jag vaken? Jo, solen lyser mig i ögonen så jag vaknar! Rätt in i mina ögon, eftersom min mamma inte orkar skaffa persienner.. Jippi! Och sen när man välvaknat kan man inte somna om, för direkt utanför mitt fönster står ett träd fyllt med fåglar..
   Ibland blir jag bitter ^^
Men det var lugnt idag, sk ändå upp tidigt. Måste till läkaren. Harfått mystiska, läskiga, äckliga, kliande utslag över höger armen. USCH VAD ÄCKLIGT!!! Men men, har säkert någon konstig allergi. Härmar Annica (A) hihi

Falsk anonymitet

Känns som om allt snurrar lite för snabbt.. att jag inte hinner med själv. Jag glömmer bort mig själv någonstans på vägen, ser mig själv gå långsamt några meter bako mmig. Hur lilla jag försöker komma ikapp, men har inte orken. Jag orkar inte jaga efter mig själv längre..
   Men väntar jag in mig själv får jag inte tid för andra.. Och jag kommer komma på saker, jobbiga saker. Som att jag är sårad. Som att min pojkvän ibland sårar mig djupt. Att det ibland känns som att hans ord är slag. Att an gör saker jag trodde mitt svin till ex skulle göra mot mig, men aldrig han. Aldrig älsklingen. Trodde inte han skulle göra så men det gör han... Och det är jobbigt. För jag vill lita på honom, vill ha honom nära. Men ibland blir det för mycket..
 
Sånt kommer jag på när jag stannar och väntar.

När jag väntar in mig själv kommer jag på sånt. Och att jag måste ta tag i det. Och livet blir helt plötsligt inte lika kul längre. Men men.. Allt löser sig, det vet jag.. Undrar bara när.. <3


RSS 2.0