Tiden står aldrg still

Är trött på brutna löften, på missförstånd och på allt bajs som finns. Vill inte ha sommar och vill verkligen inte börja trean. Allt kommer gå åt helvete, jag är inte synisk, det är ett faktum. Ni alla vet det innerst inne.
  Ska till Malmköping och hjälpa gunnel och hanna att sälja smycken. Fösöker peppa, men det går inte så bra. Går nog bättre när jag träffar Ablah. Lätt bäst i världen är hon..

Har koll på sommaren nu i alla fall. Har faktiskt saker att göra nu (A) hihi. men men. det kanske är kul ett tag, men vill egentligen strunta i allt. Skaffa ett jobb och flytta till norrland ett år. Bo i en stuga och leva i celibat. Fett najs det skulle vara. Bara jag och massa ekorrar som jag har tämjt^^ Hihihihi

Bröst

Det här inlägget tänkte jag tillägna bröst. Och anledningen till det är att mina har vuxit och blivit större. SERIÖST! Snart tar de över världen.. JAG VILL INTE!!

För alla som inte förstår det så är mina bröst perfekta, eller i alla fall innan de bestämde sig för att växa mer.. Men nu ville de tydligen det. Jippi..

Så nu måste jag köpa nya bh:ar.. Fett jobbigt allt blir >.<


Btw, ja Sarah du och Jonis får skriva namn förslag till valpen. Kan meddela alla att jag kommer få en. Om inte i år, så nästa. NAJS ^^ Lycklig Madde<3
Nu ska jag dricka kall äppeljouse (A)

365

Jag har ändrat min önskelista. Nu vill jag bara ha en sak. Och det är en japansk spets valp. Det är det enda jag vill ha..
Men jag lär inte få det, men men..
Saknar Jonis, han är nere i Skåne på intagningsprov, men kommer hem imorgon. En del av mig hoppas att han kommer in, den andra gör inte det. Vill inte att han ska vara borta i ett år, men det är hans dröm. Så jag kan absolut inte hindra honom.

Igår var Niklas och Kakan här, det var mysigt. Jag var dock fett trött, men tror alla tyckte det var mysigt. Ikväll ska jag till hind som fyller 19^^ Det ska bli najs<3


Lulz

Idag har jag och Jonis tittat på film med Pillis och Frida. Dock bara en kort stund, vi titta på HSM 3 och åt, sen gick de. Lite trist, men vi får göra något en längre stund någon annan gång^^
  Innan de gick så städade jag och Jonis som idioter i hans källare och det har inte varit så här fint här nere på länge (A) När flickorna gått så passade jag på att plugga, har skrivit rent 1/4 av mitt svenska arbete, om inte mer^^ Fett nöjd flcika.
Nu ska jag mysa med Jonis som andvänder sina älsklingsbiljetter för första gången. NAJS!

Tititolol

Har precis kommit hem ifrån Jonis studentmiddag. Och jag bara måste berätta om en brud som kom precis innan jag gick^^ Hon gjorde hela min dag bättre, skojar inte.

Okej, bruden är alltså störtsa bimbon jag sett, inget fel med det.. Men hon har mörkt hår (man ser utväxten MYCKET) som hon blekt platinablont. Hon har botoxläppar. Hon hade ett linne med spets vid brösten, som kant som klänning.
Men det var inte konstigt i sig, har sett mycket värre, Det roligaste var att hon stod framför en spelgel, och dansade. Flörtade med sig själv. Kråmade sig som jag vet inte vad. Det såg så sjukt roligt ut, var helt oslagbart^^ Jag och Jonis skrattade mycket och länge^^ HHAHAHAA PUSS<3

Ummph

Mina vänner.
Det är officiellt.

Mina föräldrar favoriserar mina minsta syster helt sjukt jätte super mycket...
Nu har pappa varit borta i helgen, syster har då haft hemma fest i hans lägenhet och hur vet vi det?! Jo hon har spillt MASSA VIN!! 

Och nu tänker ni säkert, att hon blir straffad. 15 åring som har hemma fest, kanske inte får åka på Peace&Love som hon ville. Eller utegångsförbud. Eller inte vara ensam hos pappa..

Men nej. HON FÅR INGET STRAFF!!!!!

Om man inte räknar att skura matta som ett straff....

SERIÖST!!!!!!! Jag blir upprörd.

Och vad är den fina anledningen att min syster inte får ett straff, jo att hon är svår att hantera och hon är svår att få att hålla regler. Konstigt.... ^^

Aja det var allt jag hade att klaga på.. Har i alla fall fått ett sommarjobb och kanske, 90% säkert, att jag har ett extra jobb i höst. Så det är i alla fall bra. Kan skaffa en lägenhet och bajsa på orättvisa föräldrar. Så kan de sitta med syster som hamnar på maria ungdom och sen blir narkoman och allt kommer gå och helvete. Ha det så trevligt med henne då mamma och pappa. ¨Ni kan ju bli omhändertagna av henne när ni är gamla. Rätt åt er.


Awesome

Har precis skickat hem de sista ifrån filmkvällen. Det var jag, Alex, Olle, Niklas och JOnis. Vi gjorde ett fett hemligt och fett awesome projekt som alla får veta om senare^^ Det var super, dock så ramlade jag nedför sängen och slog i huvudet. Så nu har jag en  jätte stor bula i mitt bakhuvud och en i pannan. Väldigt vackert. Plus ett extremt vackert blåmärke på mina ben. Misshandlad flicka=Madde
När vi nästan var klara kom Jonny och hans flickvän. Det var mycket skoj och vi speladfe Disney TP och pratade musik. Jätte mysigt. Nu ska jag sova och imorgon ska jag busa med Pillis och sen fira min och Jonis 5-måmaders dag som för övrigt är på måndag^^

AWESOME

Lycklig flicka ( bild ifrån sälen men så här glad är jag nu)

Till min lilla japan<3

Måste tillägna ett inlägg till min lilla japan, sarah. Den lilla människoan som insperar mig att aldrig sluta jaga mina drömmar, allt kan bli sant om man vill. Du får aldrig ge dig, och det betyder mycket för mig. Hon visar väldigt tydligt vad övertalningsförmåga och tjat kan göra ^^ hahaha
  Men Sarah, det jag ville att du skulle veta med det här inlägget är att du är så otroligt älskad av så många. Du är klistret som håller ihop männsikor. Även från andra sidan jorden påverkar du männsikor positivt. Glöm inte det<3

Btw så tycker jag som din mamma att du ska gå med i en utav de bra band-klubbarna så du får ha kul och vara bäst på något. För det är du. Du är bäst på musik, det är så bara. Går inte att förneka. Det är så det är<3<3

Älskar dig mest av allt<3

Pokémon<3<3

Detta spel är min nya drog. Det är så sjukt underbart, helt perfekt helt enkelt.  Har aldrig ägt ett gameboy i hela mitt liv, min pappa tyckte att en billigare variant ( en som kostade typ 50 spänn) var mycket bättre. Det spelet innehöll tetris och några fler as-b spel, men jag var nöjd. Men nu har Jonis presenterat mig för gameboy och jag är fast. Det är helt enkelt ett underbart spel som alla gillar. Jag kan inte förstå hur någon inte skulle kunna älska det. Jag är helt enkelt fast<3<3

Det är najs<3

Super spel

Nu har jag och Jonis haft spelkvällar två kvällar i rad. Det har varit sjukt kul, men även sjukt jobbigt.. Massa folk som låter och är allmänt pepp och vi som försöker få allt perfekt ( speciellt Jonis). Väldigt jobbigt. Men sjukt kul. Har varit fett mysigt båda kvällarna och det är fett bra stämning^^ Annica du missade något (A)

Apprå på spel. Jag är beroende av pokemon. Är helt galen i det spelet. Jonis har det på sin dator och jag är NÖRD!! Har inte spelat det på typ två dagar, och har fet abstinens.. Det roligaste är att jag till och med drömmer om pokemon och att jag fångar männsikor, djur och pokemon^^ Det är fett LOL^^ HIhii
Ska lätt spela lite när alla gått hem<3<3

Hjärtan som brister

Jag är en sån person som ofta tar för givet att folk förstår hur vackra och fina de är, att de får höra det hela tiden. Så därför ger jag sällan komplimanger. Helt sjukt och verkligen inte okej. För att oftast är det inte så. Ingen får någonsin för mycket komplimanger, men ändå så får jag för mig det^^ Så det här inlägget är till för just komplimanger. För just nu så har jag insett att jag har underbara männsikor runt mig. Att typ alla är underbara. Och att många av dem inte förstår hur mycket de betyder.
Pillis och Frida ta åt er<3 Ni betyder<3

Men inte bara dem betyder, alla runt mig gör det. Orka inte skriva några fler än de två. Men ni som tror ni betyder. Ta åt er^^ För ni betyder<3 I alla fall för någon person i den här världen<3


Tataaa

På riktigt. Nu tycker jag alla på något sätt, jag vet inte hur man gör, men REGISTRERA ER PÅ HITTA.SE!!!!
Finns inget mer irriterande än att inte hitta folk. DET SUGER.

Bara så ni vet det^^

Övrig info är att jag vaktar Jonis brorsas hund. Eller det är inte hans hund, utan hans tjej. Jösses vad det låter knas^^ men men^^ Det är i alla fall en mops och den är ful och äcklig.. Hatar mopsar..

Överväldigande trötthet

Vet inte om ni någonsin funderar över detta, men jag gör det ganska ofta.. Det jag funderar över är vilka som verkligen skulle sakna mig om/när jag dör. Vilka som verkligen skulle sakna än.

Jag hatar att tas för given, mitt ex gjorde det hela tiden. Hatar när det händer, och det gör det. Och antagligen/garanterat händer det inte bara mig, och antagligen/garanterat tar jag folk för givet. Även solen har fläckar liksom. Men jag hatar det. Jag hatar känslan av att INGEN ser dig. Ingen..

Det värsta är att jag egentligen skulle skriva ett positivt inlägg. Men seriöst, jag har glömt vad det var.. Filåt ^^

Hade en bra dag idag<3 Vaknade med pojken, spelade pokemon, tävlade i naturtävling med Pillis och Annica, lätt bästa laget<3<3 Och sen till Bk, hem "pluggade" ( tittade på tv) och sen träna.

Btw Sarah hälsar att alla måsta köpa munskypp och hantvätt för svininfluensan har kommit till Norden ^^ hihi

I´m yours- the Script är lätt dagens bästa låt<3<3<3

Tjollahopp

Har varit igång hela dagen, är helt slut^^ Somnade igår, klockan tolv, under Jonis bord (helt nykter) och vaknade när han försökte få mig till sängen^^ Blev sjukt arg (A) Sen sov vi till åtta då vi gick upp och åt frukost, klockan kvart i tio var vi i stallet. Jag skulle rida terrängritt och Trollet var söt nog att följa med. Mamma mötte oss där. Orkar inte berätta alla detaljer. Så ni ska få godbitarna:

Det gick jätte bra för mig, och det var underbart väder<3
Mamma upptäckte snoksnusk som hon så fint kallade det^^ (snoksex)
Jonis upptäckte hur usel jag är på att hoppa
Jag tog ett fotbad i 45 minuter DET VAR SJUKT SKÖNT!

Så nu vet ni allt och jag ska till Jonis (A)


RSS 2.0