världens sötaste siri

Måste bara berätta vad Siri gjorde här om dagen. Alla vet väl att Siri är min valp som snart är fem månader? hehe, nu gör alla det^^ ahaha

Nej men vi var ute och gick med Cajsa, mammas pojkväns labrador. Vi hade gått fett långt, var på väg hem, typ hemma och Siri hade släpat på en gigantisk pinne ett tag. Och hon försökte hela tiden stanna, men jag var stressad, så fortsatte gå. Men tillslut ger jag upp och stannar och Siri står mitt bland massa löv.

Så börjar hon gräva och jag tänkte söten, ska gräva ner pinnen. Hon lägger ifrån pinnen brevid hålet^^ Så när hon grävt 2 millimeter, om ens det, så stannar hon upp. Och sen försöker putta över löv över pinnen. Som hon inte puttar ner i hålet. Utan hon står med nosen och fösöker puffa över lövet. När ett var över pinnen är hon nöjd^^ Så galet söt valpen är<3<3<3 hehe

stånga huvudet blodigt

När vet man att det är slut, att det inte går längre? Hur länge ska man fortsätta dunka huvudet i väggen?
  Gnistan är borta, men är det bara tillfälligt? Kommer den tillbaka? Det är svårt. Såklart det är, för när något är rätt då är det jävligt svårt. Inget är lätt när det är rätt. Men om man inte orkar göra det rätta. Om man för en gångs skull vill slippa stånga huvudet mot väggen blodigt. Att kanske bara ha ett litet skrapsår..

Gnistan finns inte. Har den gömt sig? Hur hittar man den? Den kanske bara vill ha en paus, men orkar man vänta på att den skuttar tillbaka. Kan den ens göra det?

Jag vet att man ska kämpa för det rätta. För att man vinner på det i längden. Men måste man alltid vara duktig.. Och om man inte måste det, vilka gånger kan man vara fel då..

Gaaaahh. Jag orkar inte!


Kan inte någon bara tänka åt mig.. Leva åt mig. Så kan jag ligga under en filt och ligga där och komma fram när allt är lätt.. Snälla..

tänka tänka..

Att leva med en person hela livet. Det är det vi strävar mot. Att ha ett förhållande, och sen ska det hålla. Man ska vara trogen, älska den andra över allt annat. Jätte gulligt, men det funkar sällan. Antagligen för att EN person kan INTE vara allt. Men ändå så vill vi det. Vi låtsas att de är allt. Men sen går det totalt åt pipsvängen så att säga. Och sen så börjar jakten på en ny, och ja. Det går ju aldrig bra. men men.. Nu har jag klagat av mig. Nu ska jag snart ut i skogen med Siri, Ablah, Gunnel och antagligen Bengt :) hihi<3

Så jävla omoget

Det är någon som på något vis hackat min mejl och skickat konstiga mejl till folk. Seriöst! Så nu måste jag väl byta mejl på något jävla vänster. Eller vänta. Byta lösen (A) hehe

Finns bara idag<3

Är det bara jag eller är det galet mycket just nu? Känns som jag verkligen inte hinner med längre, allt går så jävla fort. Jag känner mig sjukt gammal, för jag kommer ihåg när jag var typ 7 och min farmor hela tiden klagade på att tiden gick för fort och jag tyckte den gick lika långsamt som alltid. VArför kan inte allt vara så..
  Nu hinner jag inte äns ringa Jonis på dagarana. Har jag tur kan vi pratat i typ 10 minuter. Gud vad jag älskar att ha långdistansförhållande ! inte..
  Jösses.

Btw så vill jag Tacka Niklas´och Annica som fick bort min totala panik mitt i natten<3 Nu ska jag leka med valpen, klä på mig och sen ska jag ha prov^^ jippi :)

hahah, ska klippa mig också, men lägger upp bilder på det på bdb :)


Om du lämnade mig nu

Miss Lee & Lars Winnerbäcks duett är helt underbar. Skulle så gärna ville sjunga den låten med någon. Den är galet mysig<3 bara så att ni vet ^^

Ingen dag är som idag

Har gått och tänkt på en sak fett länge. Eller inte bara en sak utan flera saker. Enda sen en kompis sa att jag inte var en sån som vill att folk ska fråga hur jag mår.
  För det är lite tvärtom mot vad jag vill. Jag vill att folk frågar. Men de behöver inte snoka. Om ni förstår skillnaden? Jag vill gärna att folk bryr sig och frågar,men om jag inte orkar ta det, låt mig vara ^^ ehheehe
bara så att ni vet för framtiden (A)

Men det jag mest funderade över var hur vi alla uppfattar varandra. Och hur man uppfattar sig själv. Det måste skilja en hel del. Vissa människor lever ju helt olika liv med olika kompisar, vissa lever slutna utan att berätta något för någon andra berättar allt. Men är det egentligen någon som berättar allt? Har vi inte alla små hemligheter som ingen får veta? Jag vill tro det. alla bär på en liten synd ^^ hehe

nej men jag tänkte bara få er att också fundera på hur männsikor uppfattar er. Om det är på det sättet ni vill bli uppfattade eller inte. Annars måste ni kanske ändra något^^ eller så skiter ni i allt (a)

hahahah

Fånga dagen btw. Imorgon är det försent <3


RSS 2.0