Tre små ord..

Jag är så rädd att bli lämnad. Så rädd att han som alla andra ska vakna upp ur drömmen och se verkligheten. Se att jag inte är så underbar som han ser mig. Men samtigt är livet för kort för att gå runt och vara rädd konstant. Jag åker på äventyr imrgon med idiot ett och två och siri. Haha, fast först ska jag träffa den magiska Kakan och passa på att vara underbar med henne en stund. Sen ska vi vara ifrån varandra en vecka och nästa gång vi ses bli i bilden på väg till Halmstad. Det kommer vara galet underbart :)

Skriver ingenting längre, för ord känns överflödiga. Jag kan inte skriva om vackra saker när jag är lycklig och just nu är jag lycklig hela tiden. Inte äns när natten är som mörkast är jag ledsen. Det finns alltid en varm famn och starka armar som håller ihop alla bitar och får mig att minnas vem jag är. För evigt tacksam och njuter av varje ögonblick. Nej nu ska jag sova ska upp tidigt imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0